mandag den 25. januar 2010

Damn you, tiny bladder!

Så har jeg gjort det, jeg har set "Avatar"
Undrer du dig over titlen, så er det blot fordi, at jeg, en tredjedel inde i filmen, skulle på toilettet, hvilket på det tidspunkt var forfærdeligt, fordi jeg så ville blive revet ud af filmen, og det er virkelig noget af det værste.
Jeg kan kun sige at det helt sikkert var de 125kr værd, uden tvivl.
Jeg havde forventet at blive overvældet af filmens storhed, og gå ud med en følelse af "En virkelig god film" Da jeg gik ud føltes mit kranium som værende alt for lille til alle de indtryk, der havde fået min hjerne til at vokse sig betydeligt større. Jeg kan sagtens forstå, at nogle mennesker kan blive deprimeret over at se Pandora. James Cameron har virkelig gjort det igen.
Jeg gider egentlig ikke skrive så meget om filmen, for du har helt sikkert set, og hvis du ikke har, så synes jeg at du skal gøre det, for det er ikke "bare" en fantastisk film, det er også begyndelsen på en ny type film.  Jeg er overbevist om at der vil komme flere af den her slags film, mange flere.
Nej, jeg vil bare lige kommentere lidt på det, at nogle mener at det er en dårlig historie...
Shut up!
Du går ikke ind at se en film, som har kostet 2 milliarder at producere, hvis teknik har taget ni år at udvikle og hvor der er brugt alt for mange minutter per frame, for at se en dyb og rørende film, som går ind og kritiserer dit sociale individ...
Nej! Du går ind for at få en oplevelse, der efterlader dig fuldkommen smadret oppe i toppen. Udover det, så synes jeg at filmen har en god historie, den er i hvert fald ikke dårlig, jeg kan nævne mange andre med et værrer plot. *host*Twillight*host* (Dens skulle ind...) Den har selvfølgelig ikke en uigennemskuelig historie med en masse twist, men det ville også være alt for meget. Jeg havde alt for travlt med at se alle de detaljer der foregik på lærede, så hvis der havde været alt for meget snak og indføring i historier og detaljer, så var jeg stået af. Udover det, så mener jeg, at enhver film, der kan give seeren selvmordstanker, ikke kan have en dårlig historie.

Nåh, men ja.. Det var en fantastisk oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar