torsdag den 15. oktober 2009

Fredag den 15.

En lille note til mit forrige "blog"-indlæg:
Jeg har sendt en mail til Post Danmark, hvori jeg spørger til den mystisk "postkasse-flytning" De har ikke svaret mig endnu, så endnu mere venten, endnu mere spænding...

Nåh, tilbage til lige nu og her, fredag d. 15
Klokken 11:42
Jeg har i dag og i går passet min lille Fætter William, hvilket har været rigtig hyggeligt. Jeg har moret mig rigtigt meget i løbet af den tid han har været, for han er virkelig en dejlig fætter, og underholdende. Så du må endelig ikke tro andet når du læser det følgende, jeg er bare lidt udkørt.
Lige siden han kom, har han kørt på med 130%, mindst. Jeg siger dig, han kan slide enhver hurtigere ned, end hvis de var Jens Voight på en glat nedkørsel. Han går i seng senere en mig, og står tidligere op end mig, alligevel er det mig, som er brugt op omkring klokken 9...
Han har lige spurgt om man også laver brandalarmer, som sprøjter vand.
Nu synger han om at gå i bad under brandalarmer.
Et eksempel på at alt hvad der opstår i hans hoved ryger ud igennem munden, uanset hvad, hvilket faktisk er ret underholdende. Jeg har så fået ham til at sove nu, så jeg har lidt ro inden jeg skal sove på et liggeunderlag.
Hmm, det må være nok for i aften, jeg fortsætter i morgen, jeg kan simpelthen ikke mere nu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar