søndag den 20. december 2009

Juletid

Så! Nu er det blevet tid til endnu et indlæg her på "bloggen"...
Som sagt tidligere, så ville dette indlæg indeholde et billede, og når man har lovet noget, så bør man vel også holde det, og det har jeg gjort!
Her er mit billede så, desværre har jeg ikke nogen scanner, selvom jeg virkelig gerne vil have en, så det er ikke specielt god kvalitet...


         - "Kun med hjertet kan man se rigtigt - det væsentlige er usynligt for øjet"
  
Nåh, hvad synes du? 
Det gør ikke så meget hvis du ikke helt fanger den, men det er heller ikke så vigtigt. Det er en blandingaf en af mine yndlingsbøger blandet med en af mine yndlings sci-fi serier. Idéen kom til mig under en af Thyges fantastiske samfundsfag, og der lavede jeg så mit første forsigtige udkast til den. Jeg fandt så den lille krussedulle og tænke "Hvorfor ikke?" 

Men videre til noget andet, nemlig julen. Som du måske, måske ikke har bemærket, så har det jo sneet her i løbet af ugen, og DMI har sat chancen for at få en hvid jul til at være 40% Det er jo skønt, i forhold til sidste år hvor der, og ret mig hvis jeg tager fejl, først faldt sne efter juleaften. Man bliver vel altid lidt julet med en udsigt til hvid jul.. 
I år skal vi holde den herhjemme hos os, sammen med min mormor, ikke noget fancy. Jeg tror at det bliver rigtig hyggeligt, også med elle uden sne.
Mere gider jeg virkelig ikke skrive, så godnat til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar