mandag den 14. december 2009

Store oprydningsdag

Før jeg kommer overskriften nærmere, så skal jeg først fortælle dig to ting, den første:
Næste indlæg kommer til at indeholde en tegning! - Be excited
Anden:
Jeg er ret ærgelig over, at jeg var længe oppe igår for at skrive et engelsk-digt, som jeg alligevel ikke kommer til at bruge før efter juleferien, æv. Til gengæld blev det et tilpas syret juledigt, da det startede med handle om en mand, som skulle købe sin søns julegave, men endte med at handle om drager..
Og så den tredje:
I dag har vi lært i engelsk, at Michael Jacksons "Thriller" blot er en guide til, hvordan man kommer i bukserne på en pige, skræmmende.
Som overskriften siger, har dagen herhjemme været præget af oprydning, og ikke mindst rengøring.. Det har været okay, I guess, jeg har fået smidt tæt på alle mine skoleting fra ottende klasse ud, på nær et par guldkorn som jeg fandt. Det er også hvad dagens "blog"-indlæg kommer til at indeholde, nemmerlig guldkornene.
Jeg fandt dem i et danskhæfte fra ottende klasse, og jeg har ingen ide om hvorfor jeg har skrevet dem. Der er nogle understregninger hist og pist, ja ved en af understregningerne går jeg næsten helt amok. Så der har nok været en mening med de to historier, men den er long gone.

Mens Sara stod i entreen så hun samtidigt toget køre forbi vinduerne. Det havde fart på, sjuk sjuk sjuk, lød det nu taktfast fra skinnerne. Det var tre-toget med fire minutters forsinkelse, der kørte i sporet nærmest huset og derfor lavede altid et forfærdeligt spetakel, især når det nu var forsinket, og derfor havde ekstra fart på.

Og nu det lidt underlige...

Klokken er halv fire, og Jannick står og leger med sine nye muslinger. Dem købte han for kun 15 øre og hans gamle bamse, Victor. Han kan bedst lide den røde, for den er størst. Jannicks mor er lige ude med sine "kammerater", så han er helt alene sammen med alle de andre. Han kan ikke rigtigt lide de andre, men mor siger at de ikke gør noget. Men de andre er ikke helt fine i kanten.

Jeg håber, at du fandt det lige så underholdende, som jeg selv gjorde, eller at du i det mindste trak en anelse på smilebåndet.

Dette "blog"-indlæg er ikke blevet rettet eller ændret på nogen måde, da alle mine indlæg er fejlfrit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar