fredag den 11. december 2009

Kort og godt

Det her indlæg bliver kort, og muligvis godt, hvem ved..
Jeg har egentlig skrevet et om mit arbejde og så videre, men det er ikke helt færdigt endnu, og jeg har langt mere lyst til at skrive dette indlæg først.
Jeg sidder nu, og er på vej til årets første julefrokost, som 12 af drengene fra min klasse holder sammen hjemme hos en, som hedder Simon. Jeg skal have fiskefiletter og det, som hører med, med.
Men det jeg vil snakke om er den bog, som jeg er ved at læse, den dersens "Du som er i himlen"
Idag, på vej hjem i bussen læste jeg kapitel II-13 som handler om den aften hvor han simpelthen bryder sammen. Han har været i New York i omkring to uger, og nu ligger han i sin seng en aften, og så åbnes der for dæmningen, det hele flyder over. Han beskriver det meget kort og ufatteligt nærværende, jeg var simpelthen slugt hel og rå. Jeg gik hjem fra busstoppestedet uden at komme op over bogens kant, overfor røde lyse og dyttende biler.. Nøj, det var skræmmende godt!
Hvorfor han brød sammen, det må du læse dig til.

Glædelig julefrokost

Ingen kommentarer:

Send en kommentar